Przepisy ogólne
- Obiekt turystyczny „Villa Asturia” (zwany dalej Obiektem) prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.
- Goście Obiektu korzystający z jego usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb i zaleceń pracowników i właścicieli Obiektu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez Gości zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
Zasady rezerwacji i najmu apartamentów
- Apartamenty w obiekcie wynajmowane są na doby.
- Doba trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego. Obiekt nie ma możliwości przechowania bagażu Gości przed rozpoczęciem i po zakończeniu doby objętej rezerwacją.
- Rezerwacji apartamentu można dokonać drogą telefoniczną lub przez internet. Rezerwacja wymaga wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości zakwaterowania.
- Zadatek powinien być wpłacony w ciągu 3 dni od chwili złożenia rezerwacji. Brak wpłaty w powyższym terminie oznacza rezygnację ze złożonej rezerwacji.
- Po dokonaniu rezerwacji i wpłacie zadatku Gość otrzyma e-mail lub SMS z potwierdzeniem rezerwacji.
- W przypadku rezygnacji z przyjazdu lub nieprzyjechania do Obiektu zadatek przepada.
- Płatność za pobyt pobierana jest z góry w dniu przyjazdu (w wyjątkowych przypadkach następnego dnia) i nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji Gość powinien zgłosić w recepcji Villa Asturia do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu. Obiekt uwzględnia takie życzenia w miarę posiadanych możliwości.
- Goście zobowiązani są dokonać meldunku u pracownika recepcji w dniu przyjazdu lub w dniu następnym (jeżeli przekazanie kluczy odbyło się bezosobowo). W celu potwierdzenia tożsamości Gość ma obowiązek okazać dokument z fotografią.
- Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres opłaconego pobytu.
Prawa i obowiązki Obiektu
- Obiekt zobowiązuje się zapewnić:
- warunki bezpiecznego i nieskrępowanego wypoczynku,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- bezpłatne sprzątanie apartamentu i wymianę ręczników po 7 dniach (przy pobytach dłuższych niż tygodniowe); wcześniejsze sprzątanie i wymiana są dodatkowo płatne,
- bezpłatną wymianę pościeli po 14 dniach (wcześniejsza wymiana jest dodatkowo płatna),
- wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa lub za jego zgodą w czasie obecności,
- w miarę możliwości zapewnienie innego apartamentu lub złagodzenie niedogodności w przypadku usterek,
- jedno miejsce parkingowe dla każdego apartamentu na odrębnie wydzielonym parkingu niestrzeżonym.
- Obiekt ma prawo:
- odmówić zakwaterowania Gościom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz osobom zachowującym się agresywnie,
- w przypadku naruszenia regulaminu odmówić dalszego świadczenia usług — Gość jest zobowiązany do opuszczenia Obiektu i uregulowania należności,
- odmówić przyjęcia Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu rażąco naruszył regulamin lub wyrządził szkody.
Prawa i obowiązki Gościa
- Gość zobowiązuje się do:
- zachowania ciszy od godziny 22:00 do godziny 7:00,
- opuszczenia apartamentu przed końcem doby hotelowej; rzeczy pozostawione po tym czasie zostaną zabezpieczone i odesłane na koszt Gościa,
- nie przenoszenia wyposażenia apartamentu oraz nie wynoszenia ręczników i innych przedmiotów poza Obiekt,
- bezwzględnego przestrzegania zakazu palenia w apartamencie — złamanie zakazu skutkuje karą w wysokości 100 zł,
- nieużywania urządzeń niebędących wyposażeniem apartamentu, mogących stwarzać zagrożenie pożarowe.
- Gość ma prawo oczekiwać świadczenia usług zgodnych z odpowiednimi standardami. W razie zastrzeżeń powinien niezwłocznie zawiadomić pracowników Obiektu.
Zakres odpowiedzialności
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu ani mienia w nim pozostawionego.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia Gościa na terenie Obiektu. W apartamentach dostępne są bezpłatne sejfy, do których kod ustala Gość.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Wszelkie usterki należy zgłosić w dniu przyjazdu.
- Korzystanie z urządzeń na terenie Obiektu (plac zabaw, ognisko, grill itp.) odbywa się na własną odpowiedzialność. Rodzice i opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za dzieci.
- Gość ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone innym Gościom Obiektu.
- Gość, który wyrządził szkodę, ma obowiązek jej naprawienia przed opuszczeniem Obiektu w sposób uzgodniony z kierownikiem.
- W przypadku zagubienia klucza do pokoju Gość zobowiązany jest niezwłocznie poinformować recepcję. Opłata za zagubiony klucz wynosi 50 zł.
- Goście oraz osoby odwiedzające nie mogą posiadać na terenie Obiektu broni palnej ani innych niebezpiecznych narzędzi.
Postanowienia końcowe
- Dokonanie rezerwacji i wniesienie opłaty za pobyt jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporów właściwy jest sąd według miejsca położenia Obiektu.
- Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zbiorze danych Villa Asturia. Szczegółowe informacje zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.