REGULAMIN

Przepisy ogólne

  1. Obiekt turystyczny „Villa Asturia” (zwany dalej Obiektem) prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.
  2. Goście Obiektu korzystający z jego usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb i zaleceń pracowników i właścicieli Obiektu.
  3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez Gości zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.

Zasady rezerwacji i najmu apartamentów

  1. Apartamenty w obiekcie wynajmowane są na doby.
  2. Doba trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego. Obiekt nie ma możliwości przechowania bagażu Gości przed rozpoczęciem i po zakończeniu doby objętej rezerwacją.
  3. Rezerwacji apartamentu można dokonać drogą telefoniczną lub przez internet. Rezerwacja wymaga wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości zakwaterowania.
  4. Zadatek powinien być wpłacony w ciągu 3 dni od chwili złożenia rezerwacji. Brak wpłaty w powyższym terminie oznacza rezygnację ze złożonej rezerwacji.
  5. Po dokonaniu rezerwacji i wpłacie zadatku Gość otrzyma e-mail lub SMS z potwierdzeniem rezerwacji.
  6. W przypadku rezygnacji z przyjazdu lub nieprzyjechania do Obiektu zadatek przepada.
  7. Płatność za pobyt pobierana jest z góry w dniu przyjazdu (w wyjątkowych przypadkach następnego dnia) i nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
  8. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji Gość powinien zgłosić w recepcji Villa Asturia do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu. Obiekt uwzględnia takie życzenia w miarę posiadanych możliwości.
  9. Goście zobowiązani są dokonać meldunku u pracownika recepcji w dniu przyjazdu lub w dniu następnym (jeżeli przekazanie kluczy odbyło się bezosobowo). W celu potwierdzenia tożsamości Gość ma obowiązek okazać dokument z fotografią.
  10. Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres opłaconego pobytu.

Prawa i obowiązki Obiektu

  1. Obiekt zobowiązuje się zapewnić:
    • warunki bezpiecznego i nieskrępowanego wypoczynku,
    • profesjonalną i uprzejmą obsługę,
    • bezpłatne sprzątanie apartamentu i wymianę ręczników po 7 dniach (przy pobytach dłuższych niż tygodniowe); wcześniejsze sprzątanie i wymiana są dodatkowo płatne,
    • bezpłatną wymianę pościeli po 14 dniach (wcześniejsza wymiana jest dodatkowo płatna),
    • wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa lub za jego zgodą w czasie obecności,
    • w miarę możliwości zapewnienie innego apartamentu lub złagodzenie niedogodności w przypadku usterek,
    • jedno miejsce parkingowe dla każdego apartamentu na odrębnie wydzielonym parkingu niestrzeżonym.
  2. Obiekt ma prawo:
    • odmówić zakwaterowania Gościom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz osobom zachowującym się agresywnie,
    • w przypadku naruszenia regulaminu odmówić dalszego świadczenia usług — Gość jest zobowiązany do opuszczenia Obiektu i uregulowania należności,
    • odmówić przyjęcia Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu rażąco naruszył regulamin lub wyrządził szkody.

Prawa i obowiązki Gościa

  1. Gość zobowiązuje się do:
    • zachowania ciszy od godziny 22:00 do godziny 7:00,
    • opuszczenia apartamentu przed końcem doby hotelowej; rzeczy pozostawione po tym czasie zostaną zabezpieczone i odesłane na koszt Gościa,
    • nie przenoszenia wyposażenia apartamentu oraz nie wynoszenia ręczników i innych przedmiotów poza Obiekt,
    • bezwzględnego przestrzegania zakazu palenia w apartamencie — złamanie zakazu skutkuje karą w wysokości 100 zł,
    • nieużywania urządzeń niebędących wyposażeniem apartamentu, mogących stwarzać zagrożenie pożarowe.
  2. Gość ma prawo oczekiwać świadczenia usług zgodnych z odpowiednimi standardami. W razie zastrzeżeń powinien niezwłocznie zawiadomić pracowników Obiektu.

Zakres odpowiedzialności

  1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu ani mienia w nim pozostawionego.
  2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia Gościa na terenie Obiektu. W apartamentach dostępne są bezpłatne sejfy, do których kod ustala Gość.
  3. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Wszelkie usterki należy zgłosić w dniu przyjazdu.
  4. Korzystanie z urządzeń na terenie Obiektu (plac zabaw, ognisko, grill itp.) odbywa się na własną odpowiedzialność. Rodzice i opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za dzieci.
  5. Gość ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone innym Gościom Obiektu.
  6. Gość, który wyrządził szkodę, ma obowiązek jej naprawienia przed opuszczeniem Obiektu w sposób uzgodniony z kierownikiem.
  7. W przypadku zagubienia klucza do pokoju Gość zobowiązany jest niezwłocznie poinformować recepcję. Opłata za zagubiony klucz wynosi 50 zł.
  8. Goście oraz osoby odwiedzające nie mogą posiadać na terenie Obiektu broni palnej ani innych niebezpiecznych narzędzi.

Postanowienia końcowe

  1. Dokonanie rezerwacji i wniesienie opłaty za pobyt jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporów właściwy jest sąd według miejsca położenia Obiektu.
  3. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zbiorze danych Villa Asturia. Szczegółowe informacje zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.